Pozicija inovativne farmaceutske industrije o Zakonu o javnoj nabavi

//Pozicija inovativne farmaceutske industrije o Zakonu o javnoj nabavi

Pozicija inovativne farmaceutske industrije o Zakonu o javnoj nabavi

Ako bi pri odabiru ponuditelja cijena i dalje iznosila 90 posto kriterija, u najgorem se scenariju otvara mogućnost uništavanja tržišne utakmice što može rezultirati nestašicom lijekova te kršenjem ustavnih prava pacijenata na odabir najbolje terapije  i lijeka

U skladu s aktima Europske unije, od 1. siječnja 2017. na snazi je Zakon o javnoj nabavi, koji će u punoj funkciji biti od 1. srpnja iste godine za sve robe ili usluge čija cijena nije već definirana određenim zakonom ili propisom. Kriterij ekonomski najpovoljnije ponude postaje isključiv kriterij za odabir ponuditelja za sve robe ili usluge čija cijena već nije definirana određenim zakonom ili propisom, uz napomenu da cijena i dalje ima presudan utjecaj na odabir (maksimalno 90 posto ponude), dok ostali kriteriji koje propisuje naručitelj iznose minimalno 10 posto ponude. Iako je ovo, u načelu, vrlo kvalitetno rješenje za nabavu roba i usluga državnim tijelima, kad je riječ o zdravstvenom sektoru, pojavljuje se niz problema.

Nastavi čitati PDF
2017-09-27T09:49:19+00:00