Istraživačka farmaceutska industrija na društvenim mrežama

//Istraživačka farmaceutska industrija na društvenim mrežama

Istraživačka farmaceutska industrija na društvenim mrežama

Pharmabiz, studeni 2017.

Što je to #NemaPredaha?

#NemaPredaha sveobuhvatna je kampanja na europskoj razini kojom se predstavlja inovacijska strana farmaceutske industrije. Stotine stručnjaka svakodnevno čine velike napore u borbi protiv niza bolesti kojima se danas, zahvaljujući tim naporima, nazire kraj. Željeli smo pokazati važnost te predane borbe i pokazati svim vrijednim ljudima iz farmaceutske industrije da njihov trud u konačnici uvijek ima smisla i stvara pozitivan učinak na bolesnike. Kampanja #NemaPredaha započela je u lipnju ove godine, a tijekom listopada i studenog provodi se drugi val aktivnosti. Naglasak je na strasti, predanosti i posvećenosti pojedinaca, timova i tvrtki u našoj industriji otkrivanju i razvoju novih lijekova za pacijente i na lijekovima u razvoju koji tek dolaze, na čijem istraživanju se neumorno radi. Samu kampanju iniciralo je Europsko udruženje inovativnih proizvođača lijekova (EFPIA) i nacionalna udruženja, kako bi se predstavio doprinos članica razvoju zdravstvene zaštite u Europi i mijenjanju života pacijenata.

Zašto ste se odlučili za kampanju baš na društvenim mrežama?

Društvene mreže su najrelevantniji kanal komunikacije danas, a mogućnosti njihova korištenja u budućnosti su neizmjerne. Istraživačka farmaceutska industrija po prvi puta koristi takve načine komunikacije u proaktivnoj kampanji koja govori o lijekovima koji dolaze. Ovu paneuropsku kampanju smo iskoristili da naučimo što je više moguće o društvenim mrežama: koje alate koristimo, izmjerimo doseg kanala i identificiramo ciljanu publiku, ali i da podijelimo saznanja do kojih smo došli i našu krivulju učenja.

NASTAVI ČITATI PDF
2017-12-05T11:27:13+00:00 05/12/17|Iz medija|